Elikkäs sain äsken vihdoin ja viimein sanottua entisen sähkösopimuksen irti.. Meni taas puhelimessa jonottamiseen joku vartti mutta ei voi mitään.>_< Onneksi se nainen sanoi, että laittaa viime lauantain viimeiseksi laskutuspäiväksi ettei tarvitse maksaa muiden sähköstä jos sinne on ehtinyt jo joku muu muuttaa. Piti soittaa tänään isännöitsijälle mutten taida saada aikaiseksi.:S Hitto kun pitäisi kysyä noista pyykkivuoroista mutta nyt on vaan sellainen olo että taidan vaan jumittaa tässä tietsikalla. Argh. Samalla ei yhtään huvittaisi vaan olla paikallaan, täällä on liian hiljaistakin.:o
Aww, Ville tekstas mulle tänään aikasemmin että mua odottaa kotona yllätys.. Tossa pöydällä oli sitten puolikas pizza odottamassa.:) Omnomnom. Ei olisi heti jaksanutkaan alkaa kokkailemaan mitään.<3 Voisi oikeastaan ottaa pienet tirsat piakkoin, kultakin tulee vasta kahdeksan jälkeen töistä.
Työt meni taas aika perseelleen. Yhden sain myytyä. Itse ihmisten kans juttelu on ihan kivaa, mutta käy sääliksi tuota firmaa kun en ole vielä ollenkaan kannattava myyjä.:D Yksi kauppa on huomiseksi 98% varma, ainakin se nainen sanoi että kyllä hän liittyy, mutta ei ole tapana näin äkkiseltään alkaa tuollaiseen. Pitää sitten huomenna soittaa uudestaan. Oli muuten tänään ensimmäinen ns. hankala asiakas.. Alkoi todella vihaisena tinkaamaan että mistä olen ja mistä olen hänen yhteystietonsa saanut.xP Piti siinä sitten hieman työkavereilta kysellä tuota tietojen lähdettä, ja soittajakin taisi heltyä siinä kohtaa kun kerroin olevani melko uusi tuossa työssä. Lopuksi totesi sitten, että hänellä ei ole mitään minua vastaan ja että olen vain surkean työn itselleni valinnut.:D
Tänään tuli hieman sellainen olo, että viikonloppuna voisi vetäistä pienet kännit. Vähän on kyllä huono omatunto kun en suunnittelekaan meneväni lauantaina töihin, vaikka siitäkin saisi tietenkin lisää varmuuttaa tuohon myyntiin.. Ja vähän sellainen olo että tuskin tuo kauppojen määrä lisääntyy huomenna tai perjantaina.:P
Muttajoo.. Meen nollaamaan aivoni eli makoilemaan sängylle ja katsomaan Huippumalli haussa.
Kommentit